VennootschapsnaamOZFRITT
VennootschapsvormBesloten Vennootschap ()
Ondernemingsnummer0730.945.082
StatusActief
Juridische SituatieNormale toestand
AdresPantheonlaan, 88 1, 1081, Koekelberg
bekijk op kaart
We vonden 56 andere ondernemingsnummers op dit adres
Deze gegevens werden verkregen van de KBO onder de verkregen onder de Open Data Licentie Vlaanderen (dbversion: kbo202403)

Publicaties Belgisch Staatsblad

Oprichtingsakte25 July 2019
Laatste publicatie11 March 2024
Laatste jaarrekening2022-01-01 > 2022-12-31neerlegging 2023-09-04
Lijst van alle staatsbladspublicaties

Voeg deze onderneming toe aan je watchlist en ontvang een e-mail bij elke publicatie van deze onderneming in het Belgisch Staatsblad.

Jaarrekeningen

einde boekjaaractiva
(code 20/58)
brutomarge
(code 9900)
bedrijfswinst
(code 9901)
belastingen
(code 67/77)
eigen vermogen
(code 10/15)
schulden
(code 17/49)
2022-12-31 € 295,420€ 47,420€ 42,798€ 8,882€ 154,745€ 140,676
2021-12-31 € 299,064€ 86,527€ 55,156€ 3,483€ 121,075€ 177,989
2020-12-31 € 291,752€ 120,925€ 85,579€ 24,797€ 69,807€ 221,944

Activiteiten (nace 2008)

- Verwerking en conservering van aardappelen, exclusief productie van diepgevroren aardappelbereidingen (bekijk lijst gelijkaardige bedrijven in Koekelberg)
- Groothandel in consumptieaardappelen (bekijk lijst gelijkaardige bedrijven in Koekelberg)
- Groothandel in aardappelproducten (bekijk lijst gelijkaardige bedrijven in Koekelberg)
- Detailhandel in groenten en fruit in gespecialiseerde winkels (bekijk lijst gelijkaardige bedrijven in Koekelberg)
- Overige zakelijke dienstverlening, n.e.g. (bekijk lijst gelijkaardige bedrijven in Koekelberg)

Bestuurders

Enkel toegankelijk voor geregistreerde gebruikers.
(hier aanmelden - registratie is gratis)

Publicaties Belgisch Staatsblad

11-03-2024rubriek einde (stopzetting, intrekking stopzetting, nietigheid, ger. ak., gerechtelijke reorganisatie, enz...)
27-09-2021onbekend
25-10-2019diversen
25-10-2019ontslagen - benoemingen
25-07-2019rubriek oprichting (nieuwe rechtspersoon, opening bijkantoor, enz...)